20. aug. 2009

Wedding present to a lovely couple



My mans Danish cousin was married this weekend in Copenhagen, we were so fortunate to get invited to attend the event. They were such a lovely couple!
I started making the wedding gift two days before we drove down to the Danish capital, I had a long time thinking of what to make before I started, very difficult indeed, but i think I came up with a nice gift matching the pair. I really wanted to make something personal for both of them jet matching.
Silver, white moonstone beads, black lava beads. Green water color and ink paintings on cotton paper.

Min kar sin Danske fetter giftet seg i København denne helga, vi var priviligerte som ble bedt til arrangementet , de var virkelig et flott par!
Jeg begynte å lage bryllupspresangen to dager før vi kjørte til den danske hovedstaden. Jeg hadde ganske lang tid til å tenke ut noe å lage til dem, vanskelig, men syns jeg klarte å lage noe som passet til paret. Jeg hadde veldig lyst til å lage noe personlig til begge, men det skulle også matche.
Sølv, hvite månesten perler, svarte lava perler. Grønne akvarell og blekk malerier på bommuls papir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ibur!
Utrolig fine bryllupsgaver du har laget (og så klart alt det andre, er jo diehard fan)

Jeg lurer på hvor mye du vil ha for å lage de armbåndene til et annet brudepar? En slik gave ville jeg vært stolt av å gi!
Håper ellers du har det helt aldeles nydelig :)
-Una

Iben sa...

Hei!!!
Jo de kan lages som armbånd også... Er ikke så godt å se kanskje, men det er halskjeder altså... var tilogmed litt for langt til bruden. ca 800 stykk for kjeder, men du kan få Una pris. Special price for you, skal vi si halv pris. Vil du ha armbånd blir ikke prisen så veldig mye mindre for det er jo ikke perlene det er jobb med.