1. mai 2010

Sølv Turmalin Spinel Diamant Topas Ametrin

Sølv ring med sommerfugler og lilje, fin rosa turmalin. En liten skulptur på fingeren




Ørepynt med diamanter og rosa spinel.



 Stor skinnende ametrin (blanding av ametyst og citrin, denne er mest citrin) på modifisert slangekjede i sølv.
Låsen er sommerfuglen. Mellom de to liljene er det en rosa spinel. Ble veldig fornøyd med fattingen til citrinen, fatter sjelden så store stener, tror faktisk det bare er den andre kurvfattingen jeg har laget. Her er et bilde av baksiden også, stenen er veldig dyp, jeg prøvde å lage en bunn slik at den kunne ligge behagelig mot halsgrop/bryst.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Verdens peneste smykker! :D Den store stenen er veldig behagelig, og låsen med sommerfuglen er superfin! Øredobbene er kjempedelikate og glitrer svakt i sollyset, og ringen passer perfekt! Kunne ikke vært mer fornøyd, for seg er smykkene utrolig lekkre, men tilsammen blir de helt fantastiske! Du er magisk! :D
-Lykkelig eier

Iben sa...

Så bra! Jeg tror jeg vet hva du liker... men magisk er jeg vel ikke, fantastisk kanskje. Veldig glad for at du ble fornøyd:)

anna birgitte sa...

Du har laget mye fint, min favoritt e ørepyntan med diamant og spinel!! Fantastisk fine!

Snøstorm sa...

Den ringen var utolig fin Iben! Jeg bruker ringen min hver dag og det gjør Espen også. :)

Iben sa...

Takk for rosen, blir glad når smykkene mine blir brukt.