10. okt. 2010

Jewellery dispaly

I am trying to figure out how to best display my jewellery at a fair I am attending in november. Bought some frames, I like when Ikea has sales on stuff I need or want, some I sprayed a lace pattern onto, and framed the lace part of a bra. I was a bit worried it might be a noisy background for the jewellery, but it turned out nice. Some of the frames I mounted hinges onto and they work well as small jewellery cabinets. Now I just have to produce some nice rings and earrings and necklaces and bangles, yes jewellery... Wish I could stop time for a while.

5 kommentarer:

Snøstorm sa...

Så spennende at du skal på messa! Jeg kommer og ser vettu! :D

Iben sa...

Så fint :) Gleder meg til å se deg. Messe er litt skummelt...

Anonym sa...

Hurra for Messe-Iben! Tar med visa og master kort og begynner å øve inn sveipe-øvelsen med armen nuh! :D Gleder meg til å se deg og alle sakene dine :D
-U

Iben sa...

Sa noen betalingsterminal.... Gi meg noen hint hvis du har noen smykke ideer, de pleier å være gode

Anonym sa...

Flere fugler! :D (suprise, suprise)
:D
Liker også perlekjedet med eikeblad du la ut bilde av, ønsker meg et slikt med enkelt eikeblad uten ekstra bling på (perler! ikke bling! må være syk). Lilje/sommerfugl-låsen på kjedet du lagde til meg er også u-trolig fint, kanskje et perleskjede med slik lås også hadde vært noe?
Ellers har du jo store hauger med saker jeg ønsker meg på lager allerede! :D Sparer som en gal til messa!
-U