8. okt. 2010

MESSE STRESS

Jeg hadde ikke tenkt til å være med på noen messer i år, så ringte en hyggelig dame fra Fager-design og lurte på om jeg ville være med på kunst og håndverks messa på Lillestrøm i november... Jeg er i full gang med utstillings tanke skisse rote prøve male skru se om det funker typ... Arbeidsplassen min utvider seg som et tåketeppe uten grenser. Et lite utsnitt av kaoset, har noen ideer på gang med rammer som gjøres om til smykke skap. Så har vi en liten betongpute som jeg har malt, kanskje jeg bruker den til en smykkepute kanskje ikke. Må begynne å tenke på smykkene jeg skal lage også, har ikke såå lang tid på meg. Tid er forresten noe abstrakt som bare sier svisj om dagen.

1 kommentar:

Bjarte sa...

Om du ønsker å arrangere egen MiniMesse, eller delta på flere messer, så får du masse hjelp på www.MiniMesse.no med tilhørende facebook-gruppe.... helt gratis ;-)