26. feb. 2011

LEKEN PUSEKATT og TÅKE

Her det nye tilskuddet til familien, en sjokoladefarget britisk korthår dame. Har hatt henne en måned nå, hentet henne i Sverige på bursdagen min. Det ser ut som hun føler seg helt hjemme sammen med oss. Hun følger med over alt og skal hjelpe til, eller ligge på lur og følge med på det jeg gjør. Hun er også ofte med på biltur, vi tenkte det var like godt å venne henne til å være i bilen med det samme, så blir det ikke noe skrål hvis vi må på tur, ser faktisk ut til at hun trives godt i bilen.
Er ikke helt sikker på hva hun skal hete enda, egentlig er navnet hennes Black Antz Chocolate Dream, men det er vel langt, hadde egentlig bestemt meg for Nomi, men kaller henne jo bare pusa. Hun likner på Yoda når hun koser seg, så det er mulig hun får navnet Jodie.


Tåke og regn og snø og vind og isete trær, altså en fin fin dag innendørs. Jeg gleder meg til vår og sol!

Ingen kommentarer: