2. apr. 2011

RC Medaljer


Moss RC bilklubb skulle holde enduro løp, typ fra 22:00 på kvelden til ca 03:00. Jeg spurte om de hadde noen gode premier til vinnerne, og fikk litt vagt svar, så da kom jeg fram til at de måtte ha medaljer! Derpå jeg surfet meg fram til noen touring bil bilder og rotet rundt i kassa jeg har med kapp og diverse metallrester. En 2mm messingplate var perfekt, limte på bilder i ønsket størrelse og begynte å sage. Jeg har ikke knekt så mange sagblader på veeeldig lenge, om det var messingen eller meg vet jeg ikke men god sage trening uansett. Banket bilene opp så de kunne stå av seg selv, dessuten skaper det litt mer liv på overflaten og formen, så er de filt og pusset og polert så de skal likne mest mulig på gull... hjula ble skikkelig urunde men ble forsikret om at det var de som oftest i virkeligheten også. Kjøpte noen sløyfebånd med norske flagg, voila medalje.

Her er et bilde av de heldige og litt slitne topp tre, sent en fredags natt.

Ingen kommentarer: