11. apr. 2011

Ut på tur

Det er så deilig at våren har kommet! Jeg liker snø, men denne vinteren ble litt vel lang. Soffapoteten, altså meg, bestemte at det var på tide å ta tak i kroppen og begynne å bevege seg igjen. Det som plaget meg aller mest var følelsen av svakhet. Nå har det gått litt over en måned, og det hjelper, kondisen er bedre allerede og jeg føler meg sterkere. Neste steg er løfting av vekter, for jeg ønsker meg muskler, og de kommer i hvert fall ikke gratis. Bildene er tatt fra samme plass, det øverste bildet er fra 1.mars, dagen da rompa tok en pause fra sofakroken til fordel for tur i tåka. Det er overraskende hvor deilig det faktisk er å gå i skogen, men enda mye bedre er det å sykle! Når jeg også ser blåveis og hører høylydt vår fugl er det ikke langt unna pur lykke. Selvsagt er det fremdeles dager da dørstokkmila måler eksakt 1 mil, men jeg har bestemt at den ikke skal stoppe meg, i hvert fall ikke så ofte.

Ingen kommentarer: